Σήμερα πήγαμε στο ΕΑΚ και πραγματοποιήθηκαν οι αθλητικές εκδηλώσεις με αφορμή την Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Ένας ιστοτόπος όπου οι μαθητές θα βρίσκουν τη βοήθεια που χρειάζονται και θα ενημερώνονται για θέματα που τους ενδιαφέρουν.
Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΡΙΤΗ 6 - 10 -2015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε την επανάληψη της ενότητας. Κάναμε όλες τις εργασίες του φυλλαδίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Αύριο θα γράψουμε το επαναληπτικό της ενότητας. Θα διαβάσουμε καλά τις επαναληπτικές εργασίες που κάναμε.
Κάνω τις πράξεις:
13.600 - 954 = 14.400 - 4.651 = 7.436 + 9.564 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 24 -25- 26 κι την εργασία 3 (προφορικά) στη σελίδα 12 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 24 -25 και τις εργασίες 1, 2 στη σελίδα 12 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Συνεχίσαμε με τη μελέτη των υπόλοιπων γεωγραφικών διαμερισμάτων της Ελλάδας.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε:
Για τη Στερεά Ελλάδα 1 νομό με την πρωτεύουσά του, 1 βουνό, ένα ποτάμι και τη λίμνη Τριχωνίδα.
Για την Πελοπόννησο 1 νομό με την πρωτεύουσά του, 1 βουνό καιένα ποτάμι .
Για την Κρήτη 1 νομό με την πρωτεύουσα του και 1 βουνό.
Για τα Νησιά του Αιγαίου 1 νομό με την πρωτεύουσά του.
Για τα Ιόνια νησιά 1 νομό με την πρωτεύουσά του.
Αύριο, αν ο καιρός είναι καλός, θα πάμε στο ΕΑΚ για τις αθλητκές εκδηλώσεις. Τα παιδιά να φέρουν τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα χρήματα για το λεωφορείο.
ΕΧΟΥΜΕ: Αύριο θα γράψουμε το επαναληπτικό της ενότητας. Θα διαβάσουμε καλά τις επαναληπτικές εργασίες που κάναμε.
Κάνω τις πράξεις:
13.600 - 954 = 14.400 - 4.651 = 7.436 + 9.564 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 24 -25- 26 κι την εργασία 3 (προφορικά) στη σελίδα 12 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 24 -25 και τις εργασίες 1, 2 στη σελίδα 12 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Συνεχίσαμε με τη μελέτη των υπόλοιπων γεωγραφικών διαμερισμάτων της Ελλάδας.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε:
Για τη Στερεά Ελλάδα 1 νομό με την πρωτεύουσά του, 1 βουνό, ένα ποτάμι και τη λίμνη Τριχωνίδα.
Για την Πελοπόννησο 1 νομό με την πρωτεύουσά του, 1 βουνό καιένα ποτάμι .
Για την Κρήτη 1 νομό με την πρωτεύουσα του και 1 βουνό.
Για τα Νησιά του Αιγαίου 1 νομό με την πρωτεύουσά του.
Για τα Ιόνια νησιά 1 νομό με την πρωτεύουσά του.
Αύριο, αν ο καιρός είναι καλός, θα πάμε στο ΕΑΚ για τις αθλητκές εκδηλώσεις. Τα παιδιά να φέρουν τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα χρήματα για το λεωφορείο.
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 5 - 10 - 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό της ενότητας. Διαβάσαμε το μάθημα "Ο ΜΑΥΡΟΣ ΗΛΙΟΣ" από το Ανθολόγιο.Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 32 του βιβλίου και την εργασία 4 στη σελίδα 34
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση τη σελίδα 32
Ορθογραφία τους πίνακες της εργασίας 4 στη σελίδα 34
Την εργασία 1 στη σελίδα 21 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 20 -21στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 1 και 5 στις εργασίες επανάληψης στο φυλλάδιο.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 21 -22-23 και τις εργασίες 2,3 στη σελίδα 11 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 21 -22 και την εργασία 1 στη σελίδα 11 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Μιλήσαμε για τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Θράκης, της Ηπείρου και της Θεσσαλίας.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε 1 νομό με την πρωτεύουσά του, ένα βουνό και ένα ποτάμι για τα διαμερίσματα της Θράκης, της Ηπείρου και της Θεσσαλίας.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συνεχίσαμε την κατασκευή του χάρτη.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση τη σελίδα 32
Ορθογραφία τους πίνακες της εργασίας 4 στη σελίδα 34
Την εργασία 1 στη σελίδα 21 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 20 -21στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 1 και 5 στις εργασίες επανάληψης στο φυλλάδιο.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 21 -22-23 και τις εργασίες 2,3 στη σελίδα 11 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 21 -22 και την εργασία 1 στη σελίδα 11 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Μιλήσαμε για τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Θράκης, της Ηπείρου και της Θεσσαλίας.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε 1 νομό με την πρωτεύουσά του, ένα βουνό και ένα ποτάμι για τα διαμερίσματα της Θράκης, της Ηπείρου και της Θεσσαλίας.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συνεχίσαμε την κατασκευή του χάρτη.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015
Φθινοπωρινές σκέψεις
Κυριακή 4 Οκτωβρίου
σήμερα και ήδη βρισκόμαστε στο δεύτερο μήνα του φθινοπώρου. Το είχα ξεχάσει
τελείως το φθινόπωρο. Οι τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου, άλλωστε, θύμιζαν
περισσότερο καλοκαίρι. Χθες το πρωί, όμως, το
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 - 10 - 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 19 -20 στο Τετράδιο εργασιών και επαναληπτικές εργασίες στο φυλλάδιο.
ΕΧΟΥΜΕ: Τη ερνασία 6 και την 5 όσοι δεν την τελείωσαν.
Τη Δευτέρα θα γράψουμε το επαναληπτικό της ενότητας. Θα πρέπει να διαβάσουμε πολύ καλά τις εργασίες που κάναμε σήμερα και όλες τις ορθογραφίες της ενότητας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 22 -23 και την εργασία 1 (μισή ) στη σελίδα 20 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Από το φυλλάδιο τις εργασίες 3 - 4 από τις επαναληπτικές εργασίες και την εργασία 4 από την άλλη σελίδα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 15 τις εργασίες στις σελίδες 16 -17 (όχι τα κείμενα) και με Λίγα λόγια - Με μία φράση στη σελίδα 18
ΕΧΟΥΜΕ: Με "Λίγα λόγια" στη σελίδα 18
ΕΧΟΥΜΕ: Τη ερνασία 6 και την 5 όσοι δεν την τελείωσαν.
Τη Δευτέρα θα γράψουμε το επαναληπτικό της ενότητας. Θα πρέπει να διαβάσουμε πολύ καλά τις εργασίες που κάναμε σήμερα και όλες τις ορθογραφίες της ενότητας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 22 -23 και την εργασία 1 (μισή ) στη σελίδα 20 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Από το φυλλάδιο τις εργασίες 3 - 4 από τις επαναληπτικές εργασίες και την εργασία 4 από την άλλη σελίδα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 15 τις εργασίες στις σελίδες 16 -17 (όχι τα κείμενα) και με Λίγα λόγια - Με μία φράση στη σελίδα 18
ΕΧΟΥΜΕ: Με "Λίγα λόγια" στη σελίδα 18
Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΕΜΠΤΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε το σκέφτομαι και γράφω.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 3 - 4 στη σελίδα 20 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 20-21 και στις σελίδες 18 -19 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Γράφω ένα πρόβλημα πρόσθεσης με τους αριθμούς 3.018 - 3.975 και το λύνω.
Γράφω ένα πρόβλημα διαίρεσης με τους αριθμούς 855 - 9 και το λύνω.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 13 -14
ΕΧΟΥΜΕ: Με λίγα λόγια στη σελίδα 14
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε και να συμπληρώνουμε το χάρτη της Ελλάδας.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 3 - 4 στη σελίδα 20 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 20-21 και στις σελίδες 18 -19 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Γράφω ένα πρόβλημα πρόσθεσης με τους αριθμούς 3.018 - 3.975 και το λύνω.
Γράφω ένα πρόβλημα διαίρεσης με τους αριθμούς 855 - 9 και το λύνω.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 13 -14
ΕΧΟΥΜΕ: Με λίγα λόγια στη σελίδα 14
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε και να συμπληρώνουμε το χάρτη της Ελλάδας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)