Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 - 2 - 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 43-44-45 και την εργασία 3 στη σελίδα 15 στο Τετράδιο εργασιών. Αρχίσαμε επαναληπτικές εργασίες στο φυλλάδιο.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση τη σελίδα 43
Ορθογραφία αντιγραφή τις εργασίες 9 - 10  στη σελίδα 45
Την εργασία 1 ή 2(μια από τις δυο)  στη σελίδα 15 στο Τετράδιο εργασιών.
Τελειώνουμε την εργασία 1 στο φυλλάδιο.
Την επόμενη φορά  θα έχουμε μαζί μας το Ανθολόγιο.
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 88 - 89 και την εργασία 2 στη σελίδα 34 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ:Το "Αξίζει να διαβάσουμε" στη σελίδα 89
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 85 - 86 και τις εργασίες στις σελίδες 32-33 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 85.

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΕΜΠΤΗ 5 - 2- 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3 στη σελίδα 26 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις επαναληπτικές εργασίες στο φυλλάδιο. Οι μαθητές θα κάνουν τις εργασίες που μπορούν χωρίς βοήθεια. Όσες εργασίες δεν μπορέσουν θα τις εξηγήσουμε ξανά στην τάξη.
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 87.
ΕΧΟΥΜΕ: Το "Αξίζει να διαβάσουμε" στη σελίδα 87
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 82, 83, 84 και την εργασία 1 στη σελίδα 32 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 82, 83 (με λίγα λόγια)
Θα ξέρουμε τα μέρη στα οποία πήγε ο Οδυσσέας και τι έγινε εκεί με πολύ λίγα λόγια.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Την μια ώρα συνεχίσαμε την ανάγνωση του βιβλίου "Τα δεκατρία φτερνίσματα"
Την άλλη ώρα συνεχίσαμε την εργασία για το αμπέλι. Οι μαθητές δημιούργησαν κρυπτόλεξα και ακροστιχίδες.


Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΕΤΑΡΤΗ 4 - 2 - 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4 στις σελίδες 13 - 14 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω τις χρονικές αντικαταστάσεις των ρημάτων:
χορεύω, μαθαίνω, βασανίζω, απαντώ
Γράφω μια συνταγή της μαμάς ή της γιαγιάς που να έχει ένα υλικό από τα προϊόντα του αμπελιού.(σταφίδες, σταφύλι, κρασί, μούστο, αμπελόφυλλα κλπ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 2,3 στη σελίδα 89.
ΕΧΟΥΜΕ: Την εργασία 5 στη σελίδα 27 στο Τετράδιο εργασιών.
Γράφω με γράμματα τους αριθμούς και με τους δυο τρόπους που μάθαμε:
3,52 =
7,548 =
1,309 =
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Μάθαμε για τον Άγιο Τρύφωνα.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε :α) Σε ποιους είναι προστάτης; (Των γεωργών και των αμπελουργών)
                                        β) Πότε γιορτάζει; (1 Φεβρουαρίου)
                                        γ) Πώς πέθανε; (με βασανιστήρια)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συνεχίσαμε την εργασία μας για την κυκλοφοριακή αγωγή

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΩΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ



ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ)
ΟΝΟΜΑ……………………………………………………..   ΗΜΕΡ. ................

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ

1.ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ:Ο χρόνος αυτός μας φανερώνει την πράξη που γίνεται τώρα. Π.χ. γράφω, παίζω, , κ.λ.π. Αναφέρεται στο παρόν (στο σήμερα).

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΡΙΤΗ 3 - 2 - 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 39,40,41,42. Κάναμε χρονικές αντικαταστάσεις.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση την εργασία 5 στη σελίδα 42
Ορθογραφία την εργασία 7 στη σελίδα 42. Να ξέρουμε τους χρόνους και να μπορούμε να κάνουμε μια χρονικη αντικατάσταση.
Να ζωγραφίσουμε το κουζινοξωτικό στη σελίδα 39
Τις εργασίες 1,2 στη σελίδα 13 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2 στη σελίδα 88. Μάθαμε να διαβάζουμε τους δεκαδικούς αριθμούς (με τον ένα τρόπο)
ΕΧΟΥΜΕ: Γράφω τους αριθμούς με γράμματα:
2,465: .............................
1,48 :  .............................
3,01 : ..............................
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Δεν κάναμε.Έχουμε τα ίδια.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΤΟ ΘΑΡΡΑΛΕΟ ΓΑΥΡΑΚΙ (ΜΕΛΕΤΗ)




Το ξιφιάκι πήρε το γαυράκι από τα πτερύγια και το πήγε να γνωρίσει  την υπόλοιπη παρέα.
Μόλις το είδαν  το χελωνάκι, το ροφάκι και το φωκιάκι γύρισαν από την άλλη πλευρά.
-         Γιατί κάνετε έτσι; Είναι αγένεια, τους  είπε το ξιφιάκι.
-         Οι γονείς μας μας απαγορεύουν να κάνουμε παρέα μαζί του, είπαν όλα με μια φωνή. Είναι από φτωχή ψαροοικογένεια. Δεν ανήκει στην δική μας μεγάλη ψαροκατηγορία.
Το γαυράκι έσκυψε το κεφάλι και έφυγε στην άκρη της αυλής.
-         Είστε απαράδεκτοι, φώναξε το ξιφιάκι και έτρεξε να πάει  κοντά του.
Ξαφνικά εκείνη τη στιγμή άρχισε να χτυπάει συναγερμός. Όλοι έτρεξαν πανικόβλητοι.
-         Τρέξτε να σωθείτε, φώναξε ο κύριος καρχαρίας, ο διευθυντής  του σχολείου.
Οι ψαράδες ρίχνουν τα δίχτυα τους. Οι μικροί φίλοι του ξιφιάκι δεν πρόλαβαν να φύγουν και πιάστηκαν στα δίχτυα. Όσο και να φώναζαν βοήθεια κανένας δεν τολμούσε να πάει. Όλοι κοίταζαν από μακειά και δεν πλησίαζαν. Τότε το γαυράκι γυρίζει, παίρνει φόρα και τρέχι προς το μέρος τους.
-         Γύρνα πίσω, του φωνάζει το ξιφιάκι. Θα πιαστείς και εσύ.
-         Μη φοβάσαι, ξέρω από δίχτυα, στη γειτονιά που ήμουν είχα μάθει πως να ξεφεύγω.  
-         Μη  φωνάζετε, λέει στα ψαράκια. Καθίστε ήρεμοι και σε λίγο θα είστε ελεύθεροι.
Το ξιφιάκι βλέποντάς τον να ορμάει με θάρρος στα δίχτυα αποφασίζει να πάει να βοηθήσει. Έτσι οι δυο φίλοι ενωμένοι καταφέρνουν πιο γρήγορα να σώσουν τα ψαράκια από τα δίχτυα.
Τη στιγμή που πάλευαν οι μικροί φίλοι με τον εχθρό, ήρθαν ο ξιφίας, η χελώνα ο ροφός και η φώκια. Έμειναν έκπληκτοι με την εικόνα που έβλεπαν.
Το γαυράκι μαζί με το ξιφιάκι να παλεύουν με τα δίχτυα και να ελευθερώνουν τα μικρά ψαράκια. Όλοι άρχισαν να φωνάζουν: ΖΗΤΩ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ!
Μετά από αυτό ζήτησαν όλοι συγνώμη από το γαυράκι και την οικογένεια του και τον ανακηρύξαν «ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ».

Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΥΦΩΝ Ο προστάτης άγιος των γεωργών και αμπελουργών




Ο Άγιος Τρύφων γεννήθηκε στη Λάμψακο της Φρυγίας της Μικράς Ασίας από ευσεβείς γο­νείς και εξασκούσε το επάγγελμα του χηνοβοσκού. Από πολύ νωρίς ξεκί­νησε να μελετά τον λόγο του Θε­ού και να ποθεί τα θεία και ουράνια αγαθά.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 2 -2 -2015

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες 3,5 στις σελίδες 9,10 στο Τετράδιο εργασιών και εξηγήσαμε τις εργασίες 4, 6 στις σελίδες 9, 11 στο Τετράδιο εργασιών. Μιλήσαμε για όλους τους χρόνους και κάναμε χρονικές αντικαταστάσεις σε φυλλάδιο.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 4, 6 στις σελίδες 9, 11 στο Τετράδιο εργασιών.
Ορθογραφία. Να ξέρουμε τους χρόνους και να μπορούμε να κάνουμε χρονικές αντικαταστάσεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4,5  στις σελίδες 24, 25  στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Γράψαμε το τεστ της ενότητας και κάναμε το μάθημα στη σελίδα 86
ΕΧΟΥΜΕ: Από το "Αξίζει να διαβάσουμε" τις δυο πρώτες σειρές και την εργασία 1 στη σελίδα 34 στο Τετράδιο εργασιών.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συμπληρώσαμε το ερωτηματολόγιο για το βιβλίο που διαβάσαμε.