Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 - 11 - 2014

ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό της ενότητας,
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 46
Κάνουμε τις εργασίες στο φυλλάδιο
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 36, 37
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 36
Σήμερα επισκεφτήκαμε τη Δημόσια Βιβλιοθήκη. Μας ενημέρωσαν για τη λειτουργία  της βιβλιοθήκης και παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα της βιβλιοθήκης. (Ο ΤΡΥΦΕΡΑΓΚΑΘΝΟΣ)

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Η ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ



ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΟΝΟΜΑ………………………………………………….ΗΜΕΡ. ……………..
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Πώς γίνεται η δοκιμή της αφαίρεσης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΕΜΠΤΗ 6 - 11 - 2014

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Εξηγήσαμε τις εργασίες στις σελίδες 12 - 13 στο Τετράδιο εργασιών.
Κάναμε επαναληπτικές εργασίες στο φυλλάδιο.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις υπόλοιπες προσθέσεις και αφαιρέσεις στο φυλλάδιο.
Κάνω κάθετα τις πράξεις και μία δοκιμή για κάθε πράξη.
209 + 198 =                                450 + 165 =                         261 + 489 =
800 - 196 =                                 1.000 - 254 =                    1.000 - 546 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 33 - 34. Κάναμε τις εργασίες 1,2 στη σελίδα 14 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 33 και την εργασία 3 στη σελίδα 14 στο Τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 43 - 44
ΕΧΟΥΜΕ: Το "Αξίζει να διαβάσουμε" στη σελίδα 44 και διαβάζουμε από το φυλλάδιο  τους γεωγραφικούς όρους της στεριάς (ως ακτές)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ: Συμπληρώσαμε τον ανάγλυφο χάρτη με τους γεωγραφικούς όρους.
Τελειώσαμε το κείμενο σχετικά με το αμπέλι.
Η κάθε ομάδα άρχισε να επεξεργάζεται πληροφορίες σχετικά με το αμπέλι (καλλιέργεια, ασθένειες, ιστορία του αμπελιού).
Αύριο, αν ο καιρός είναι καλός, θα επισκεφτούμε τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη.


Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ



 της Εύης Τσιτιρίδου
Βρε κρασοκανάτα, είσαι για μια κρασοκατάνυξη στο κρασοπουλειό, ν’ αναστενάξουν τα κρασοβάρελα, κι από κοντά το μεζεδάκι, κόκορας κρασάτος; Αντέχει η κράση σου; Εγώ πάντως κρασοκερνώ ένα κρασοβόλιον ή έστω μια κρασοβρεξιά, κι ας κρασομεθύσουμε κι ας γίνουμε κρασοπινάδες, που μυρίζουν κρασίλα. Θα τσουγκρίζουμε τα κρασοτάσια μας και θα φωνάζουμε στον κρασοπούλη: «Κι άλλο, κι άλλο, κρασοπότισέ μας κι άλλο!»

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΡΙΤΗ 4 - 11 - 2014

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στα γραμματικά φαινόμενα της ενότητας.
Διαβάσαμε το μάθημα στις σελίδες 143 - 144 - 145 - 146 στο Ανθολόγιο.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 7(μισή)  - 8  από το φυλλάδιο.
Την επόμενη φορά θα γράψουμε το επαναληπτικό της ενότητας. Θα διαβάσουμε πολύ καλά τις επαναληπτικές εργασίες του φυλλαδίου, τις ορθογραφίες της ενότητας και τις λέξεις στη σελίδα 44.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στις σελίδες 44 - 45 του βιβλίου και τις εργασίες 1,2 στη σελίδα 12 και εξηγήσαμε τις εργασίες 3 - 4 στις σελίδες 12 - 13 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 3,4,5 στις σελίδες 12 - 13 στο Τετράδιο εργασιών.
Κάνω κάθετα τις πράξεις και μία δοκιμή για κάθε πράξη.
228 + 365 =                                  500 - 246 =
359 + 149 =                                  850 - 195 =
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 29 και κάναμε προφορικά την εργασία "Μια προσευχή για τα παιδιά που υποφέρουν"
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 29  με λίγα λόγια και την εργασία "Μια προσευχή για τα παιδιά που υποφέρουν".
Αύριο τα σχολεία σε όλη  την Ελλάδα θα είναι κλειστά

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 3 - 11- 2014

 ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3, στις σελίδες 31-32 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ:Ορθογραφία  - αντιγραφή τα ουσιαστικά στη σελίδα 44.
Την εργασία 4 στη σελίδα 32 στο Τετράδιο εργασιών.
Αύριο να έχουμε μαζί μας το Ανθολόγιο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 4,5, 6 στη σελίδα 11 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω κάθετα τις πράξεις:
50 - 14 =                       18 + 35 =                        80 -29 =
100 - 32 =                      35 + 56 =                       17 + 39 =
ΜΕΛΕΤΗ Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 42 και την εργασία 5 στη σελίδα 12 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ:Το "Αξίζει να διαβάσουμε" στη σελίδα 42
Την εργασία 6 στη σελίδα 13 στο Τετράδιο εργασιών (  όποιος θέλει)
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Τελειώσαμε το βιβλίο "Τρελό μου αμαξίδιο"
ΕΧΟΥΜΕ: Γράφω με λίγα λόγια την ιστορία του βιβλίου.
Σήμερα επισκεφτήκαμε το Δημαρχείο.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Το αγαπημένο μου παιχνίδι



ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ
Το αγαπημένο μου παιχνίδι

Ø Τι διάλεξα να παρουσιάσω;
(πολλά παιχνίδια, πρωτοδιαλέξω, αυτοκινητάκι, μηχανάκι, κούκλα,  τουβλάκια, σκραμπλ )
Ø Πώς το απέκτησα;

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ





Φαντάζομαι πως θα έχετε στο σπίτι σας κουμπα­ρά! Σίγουρα όμως δεν ξέρετε πώς ξεκίνησε η ιστο­ρία του για να φτάσει σήμερα στα χέρια σας -μεταλ­λικός ή πήλινος- σε διάφορα σχήματα και χαρούμε­να χρώματα. Ο κουμπαράς λοιπόν είναι λέξη που την δανειστήκαμε από τους Τούρκους τα χρόνια της Τουρκοκρατίας, σημαίνει κάτι στρογγυλό και χοντρό και "γεννήθηκε" στην Ευρώπη στα τέλη του 11ου  με αρχές του 18ου  αιώνα, πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση.