Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ



Συνέντευξη από μια αμυγδαλιά
Ένα καλοκαίρι με πήρε ο μπαμπάς μου και πήγαμε στο χωριό μας. Ο μπαμπάς  πήγε να καθίσει σ’ ένα παγκάκι κι εγώ πήγα κοντά σε μια αμυγδαλιά και άρχισα να τη ρωτώ για να μάθω μερικά πράγματα.
-         Πόσα χρόνια βρίσκεσαι εδώ;
-         Ζω εδώ 25 χρόνια.
-         Πόσα χρόνια μπορείς να ζήσεις;
-         Μπορώ να ζήσω περισσότερα κι από έναν αιώνα.
-         Είσαι φυλλοβόλο ή αειθαλές δέντρο;

-         Είμαι φυλλοβόλο δέντρο.
-         Πόσο ύψος μπορείς να φτάσεις;
-         Μπορώ να φτάσω τα 12 μέτρα ύψος.
-         Από πότε είσαι γνωστή;
-         Είμαι γνωστή από τα αρχαία χρόνια.
-         Πού φυτρώνεις συνήθως.
-         Φυτρώνω παντού και είμαι πολύ ανθεκτική.
-         Σε τι χρησιμεύουν οι καρποί σου;
-         Οι καρποί μου είναι πολύ θρεπτικοί και νόστιμοι. Επίσης απ’ αυτούς βγαίνει το αμυγδαλέλαιο που χρησιμοποιούν στα καλλυντικά.
-         Μπορείς να μου διηγηθείς μια ιστορία που πέρασες;
-         Βεβαίως. Μια μέρα ήρθαν από κάτω μου κάτι παιδάκια. Ήταν τόσο γλυκά αλλά ανέβηκα και μου έσπασαν τα κλαδιά μου. Τότε πολύ στεναχωρήθηκα.
-         Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα τα ξαναπούμε.
-         Γεια.
Και τότε γυρίσαμε σπίτι μαζί με τον μπαμπά μου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ
Μια μέρα πήγα με την οικογένεια μου στη γιαγιά μου. Εγώ βγήκα στο μπαλκόνι και είδα ένα κυπαρίσσι. Ήθελα να μάθω πληροφορίες κι έτσι άρχισα να του μιλάω.
-         Είσαι φυλλοβόλο ή αειθαλές;
-         Είμαι αειθαλές δέντρο.
-         Σου αρέσει εδώ που είσαι;
-         Α! Μου αρέσει, μου αρέσει πολύ.
-         Πόσα χρόνια ζεις;
-         Είμαι αιωνόβιο δέντρο δηλαδή ζω πολλούς αιώνες εκτός αν κάποιος έρθει και με κόψει.
-         Πώς είναι τα φύλλα σου;
-         Έχω λαδί και μικρά φύλλα.
-         Πόσο ύψος  έχεις;
-         Έχω περίπου 10 μέτρα.
-         Πες μας κάτι για τον εαυτό σου
-         Στα κλαδιά μου έχουν κάνει τα πουλιά τις φωλιές τους και χαίρομαι πολύ. Μια  μέρα ένα περιστεράκι, που είχε πάει για τροφή γύρισε τρομαγμένο. Φτάνοντας φώναξε: « Φύγετε! Έρχεται ο μεγάλος αετός». Γρήγορα γρήγορα έφυγαν, αλλά μετά από πολύ καιρό γύρισαν πίσω.
-         Ευχαριστώ καλό μου κυπαρίσσι για τη συνέντευξη Γεια σου.
-         Γεια σου.
ΑΘΗΝΑ

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ
Μια μέρα αποφασίσαμε εγώ κι ο μπαμπάς μου να επισκεφτούμε το χωράφι του παππού. Εκεί που περπατούσα στο χωράφι είδα μια καινούρια μηλιά και άρχισα να κάνω διάφορες ερωτήσεις για τον εαυτό της.
-         Καλημέρα σου μηλιά!
-         Καλημέρα και σε σένα, μου απάντησε.
-         Μπορώ να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις;
-         Μα και βέβαια μπορείς!
-         Πόσα χρόνια ζήσεις εδώ;
-         Ζω εδώ 3 χρόνια.
-         Πού εμφανίστηκε για πρώτη φορά;
-         Το είδος μου άρχισε να καλλιεργείται στην Ασία και την Ευρώπη.
-         Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σου;
-         Ο κορμός μου είναι λίγο χοντρός και ο καρπός μου είναι σφαιρικός, τραγανός με γλυκιά, όξινη ή υπόξινη γεύση.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Τα φύλλα μου είναι πράσινα, ωοειδή, οδοντωτά με την κάτω επιφάνεια χνουδωτή.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις  για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
-         Σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι είναι χαρούμενοι για τους καρπούς μου, γιατί τους αρέσουν, όπως και οι καρποί από πολλά δέντρα.
-          Έχεις ακούει κάποια ιστορία από τα πουλιά;
-         Έχω ακούσει ότι όλα τα δέντρα είναι φιλικά και αφήνουν τα πουλιά να κάνουν τις φωλιές τους.
-         Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
 ΒΑΣΙΛΗΣ

Η ΜΗΛΙΑ
 Εγώ κι ο πατέρας μου αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στον Τριπόταμο. Εκεί είδα μια μηλιά
παράξενο όμως και το ρώτησα:
- Πόσα χρόνια βρίσκεσαι εδώ;
- Ζω περίπου εδώ 30-35 χρόνια.
- Πόσα χρόνια μπορείς να ζήσεις;
- Μπορώ να ζήσω περίπου 30 χρόνια.
     - Σου αρέσει πολύ αυτό το μέρος;
     - Μου αρέσει πολύ αυτό το μέρος αλλά το χειμώνα περνάω δύσκολα.
- Την άνοιξη τι χρώμα έχουνε τα φύλλα σου;
- Τα φύλλα μου έχουν χρώμα κίτρινο και πράσινο.
- Την άνοιξη όταν έρχονται τα ζώα σου λένε καμία ιστορία;
- Ναι, και η αγαπημένη μου είναι η Πρασινοσκουφίτσα και η αγαπημένη μου στιγμή είναι όταν έρχεται ο κακός ο λύκος η Πρασινοσκουφίτσα κρύβεται στους θάμνους.  Αρχίζω  να γελάω πολύ.
 - Δηλαδή περνάς καλά;
 - Περνάω τέλεια.
 - Γεια σου, θα τα ξαναπούμε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ
Μια μέρα, το πρωί, ξεκίνησα να πάω στο δάσος να πάρω συνέντευξη από ένα δέντρο. Κάποια στιγμή ένα δέντρο, αγριελιά, να με φωνάζει.
-         Γιάννη, Γιάννη, έλα εδώ.
Εγώ στην αρχή τρόμαξα, αλλά μετά μα καθησύχασε και μου είπε:
-         Έλα να πάρεις συνέντευξη.
-         Πόσων χρονών είσαι;
-         Είμαι 106 ετών.
-         Πόσα χρόνια σου απομένουν;
-         Ουουου! Χιλιάδες αν δεν με πειράξουν, χιλιάδες…
-         Τι εννοείς «αν δεν σε πειράξουν»;
-         Να, εμάς τα δέντρα οι άνθρωποι μας κόβουν , αλλά όχι μόνο αυτό, βάζουν φωτιά στα δάση μας καίνε και μολύνουν το περιβάλλον.
-         Εσύ είχες καμιά περιπέτεια;
-         Να, μια φορά ήρθαν δυο παράνομοι ξυλοκόποι. Στην αρχή νόμιζα ότι πάει … τελείωσα. Σιγά σιγά έκοβαν τα δέντρα  και τους έβλεπα να πλησιάζουν. Κόντεψα να λιποθυμήσω,  αλλά ξαφνικά ακούστηκε ένα περιπολικό. Ερχόταν οι αστυνόμοι να τους πάρουν. Αν δεν είχαν έρθει εγώ δεν θα ζούσα τώρα.
-         Ευχαριστώ, αγριελιά. Δεν μπορώ να μείνω άλλο.
Αποχαιρέτησα και έφυγα.
ΓΙΑΝΝΗΣ

Η ΡΟΔΙΑ
Το καλοκαίρι  εγώ με τους γονείς μου πήγαμε μια βόλτα στην Ελιά. Εκεί είδα μια πανέμορφη ροδιά και πήγα να την ρωτήσω κάποια πράγματα. Την πλησίασα και άρχισα τις ερωτήσεις.
-         Πόσα χρόνια βρίσκεσαι εδώ;
-         Ζω περίπου σαράντα χρόνια.
-         Πόσα χρόνια μπορείς να ζήσεις;
-         Μπορώ να ζήσω πολλά χρόνια αν δε με σκοτώσουν οι άνθρωποι.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Εγώ έχω μικρά φυλλαράκια. Στα κλαδιά μου το φθινόπωρο ωριμάζουν τα ρόδια, που τα παίρνουν οι άνθρωποι και τα τρώνε.
-         Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σου;
-       
  Ο κορμός μου είναι μικρός με πολλά κλαδιά. Ο καρπός μου στην αρχή είναι εσωτερικά άσπρος και μετά κόκκινος.
-         Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Ναι. Μια μέρα ένα πουλάκι ήρθε και έκατσε πάνω σ’ ένα από τα κλαδιά μου. Ήμουν πολύ χαρούμενη, γιατί είχα παρέα.
-         Ευχαριστώ ροδιά. Ήταν μια υπέροχη μέρα και επίσης σ’ ευχαριστώ για αυτά που μου είπες.
ΦΩΤΕΙΝΗ

Η ΕΛΙΑ
Μια ωραία μέρα ο μπαμπάς μου με πήρε και με πήγε σ’ ένα χωράφι. Εκεί είδα μια ελιά.
-      
   Γεια σου,  ελιά.
-         Γεια σου, Ηλία
-         Θα σου κάνω κάποιες ερωτήσεις και θέλω να μου απαντήσεις.
-         Εντάξει.
-          Πού μεγάλωσες;
-         Μεγάλωσα σε ένα χωράφι.
-         Πώς είναι ο καρπός σου;
-         Είναι μικρός, γυαλιστερός.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Είναι ασημοπράσινα.
-         Τι νιώθεις για τους ανθρώπους και τι για τα άλλα δέντρα;
-         Νιώθω ειρήνη και αγάπη.
-         Έχεις ακούσεις κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Ναι, έχω ακούσει, αλλά θα στην πω άλλη φορά.
-         Ευχαριστώ.
ΗΛΙΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: