Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: 5 - 4 - 2013

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 15 - 16 του βιβλίου και τις εργασίες 1,2, 10 στις σελίδες 16, 18.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση τη σελίδα 15
Ορθογραφία την εργασία 10 στη σελίδα 18 του βιβλίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4,5, στις σελίδες 18 -19  στο Τετράδιο εργασιών, και την εργασία 3 στη σελίδα 121 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω τις πράξεις κάθετα:
3.654 + 786 =                                  3.000 - 1.965 =                       544 Χ 7 = 
48 Χ 47 =                                        389 : 3 =                                  854 : 7 = 
163 : 2 =                                           583 : 3 = 
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 107-108-109 και την εργασία 1 στη σελίδα 43 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ Το μάθημα στη σελίδα 108 και από την εισαγωγή τους πολιτισμούς που αναπτύχθηκαν την εποχή του χαλκού (9σελ. 107).
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 111 -112.
ΕΧΟΥΜΕ: Να διαβάσουμε το μάθημα.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε ένα κείμενο για το νερό (Από το βιβλίο ΔΙΑΒΑΖΩ) και κάναμε εργασίες.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΕΜΠΤΗ 4 - 4- 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 3,4,6 στις σελίδες 16 -17 στο Τετράδιο εργασιών και την εργασία 1 στη σελίδα 120 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 2,4 στη σελίδα 121 του βιβλίου.
Κάνω τις πράξεις: 356 : 2 =           368 :3 =
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα και τις  εργασίες στις σελίδες 105 -106
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 105 -106
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 109 - 110
ΕΧΟΥΜΕ Το Αξίζει να διαβάσουμε (όπως το συμπληρώσαμε) στη σελίδα 110 και την εργασία 2 στη σελίδα 43 στο Τετράδιο εργασιών.
Σήμερα επισκεφτήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φωτιά.

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΕΤΑΡΤΗ 3 - 4 - 2013

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 160-163 στο Ανθολόγιο.
 Συζητήσαμε τα σκέφτομαι και γράφω, που γράψαμε την προηγούμενη ημέρα.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση τις σελίδες 160 - 161
Την εργασία 5 στη σελίδα 163
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 104-105-106 και είδαμε εικόνες από τους νεολιθικούς οικισμούς και εργαλεία της νεολιθικής εποχής. Κάναμε τις εργασίες στη σελίδα 42 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 104
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συνεχίσαμε την εργασία για το νερό. Είδαμε τις κυριότερες πηγές ρύπανσης του νερου.
ΕΧΟΥΜΕ: Να βρούμε λύσεις για να περιορίσουμε τη ρύπανση του νερού. Η κάθε ομάδα θα βρει τρόπους για το θέμα που ανέλαβε.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ

Να, λοιπόν, που έφτασε και ο Απρίλιος. Σε λίγες μέρες θα βρισκόμαστε στην καρδιά της άνοιξης, γεγονός πέρα για πέρα  αληθινό. Άλλωστε, τα καλοπροαίρετα ψεματάκια, τα πρωταπριλιάτικα αστεία και οι φάρσες εξαντλήθηκαν χθες. Λίγο πολύ, όλοι μας είπαμε κάτι για να πειράξουμε τους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας και σίγουρα, όσο κι αν προσπαθήσαμε, την πατήσαμε με κάποιο ψέμα. Στο σχολεία, οι φάρσες είχαν την τιμητική τους.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ:ΤΕΤΑΡΤΗ 2 - 4 - 2013

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τη γραμματική στη σελίδα 13 και την εργασία 7 στη σελίδα 14.
Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4 στις σελίδες 38 - 39 στο Τετράδιο εργασιών  και γράψαμε το σκέφτομαι και γράφω στη σελίδα 37.
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία τον πίνακα στη σελίδα 13 και την εργασία 7 στη σελίδα 14.
Τη γραμματική στη σελίδα 13
Κλίνουμε τη φράση: η πολλή ζάχαρη

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3 στις σελίδες 118 -119 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Τις εργασίες 1,2,5 στις σελίδες 16 - 17  στο Τετράδιο εργασιών.
Κάνω τις διαιρέσεις: 285 : 2 =                  895: 8 =

ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε τις εργασίες 5,6,7,8  στις σελίδες 107 - 108 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Να διαβάσουμε τις εργασίες 5,6,7 (μόνο τα κείμενα, όχι τις ερωτήσεις)

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 1 - 4 - 2013

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4 5,6 στις σελίδες 12,14 του βιβλίου:
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία την εργασία 6 στη σελίδα 14 του βιβλίου.
Γράφω ένα κείμενο με τις λέξεις:
φανταστικό, τέρας, μάγισσα, νεράιδα, παιδί, τρέχω
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε την εργασία 3 στη σελίδα 117 του βιβλίου και τις εργασίες 1,2,στις σελίδες 14-15 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Να χρωματίσουμε την εργασία 2 στη σελίδα 15 και την εργασία 3 (όποιας θέλει)
Κάνω τις διαιρέσεις:
485 :4 =                   396 : 2 =                    854 : 6 =        485 : 3 =            965 : 7 =
Σήμερα πραγματοποιήσαμε την 3η συνάντηση με τα υπόλοιπα σχολεία του προγράμματος ΟΙΚΑΔΕ

Η μέρα του άδολου ψεύδους

Από που προέρχεται το έθιμο της πρωταπριλιάτικης φάρσας.


Η πρωτομηνιά του Απρίλη, η περίφημη Πρωταπριλιά, είναι πλατυτέρα γνωστή ως η ημέρα που λένε άδολα ψέματα και που γίνονται τα «γελάσματα». Δηλαδή, λέγονται τη μέρα αυτή ψέματα «χάριν αστειότητος». Γίνονται φάρσες με σκοπό κάποιοι  αφελείς, ανύποπτοι, αφηρημένοι και εύπιστοι να ξεγελαστούν από ψεύτικες ειδήσεις, να παγιδευτούν σε σκηνοθετημένα ψέματα και κάποιοι άλλοι να διασκεδάσουν. Αυτά τα γελάσματα προσφέρουν ευχαρίστηση, απόλαυση και γέλιο σε αυτούς που το σκαρώνουν, όχι όμως σε αυτούς που παγιδεύονται και γελοιοποιούνται.