ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 1,2,3,4,5, στο Τετράδιο εργασιών στις σελίδες 24 -25
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω κάθετα τις πράξεις και μια δοκιμή για κάθε πράξη.
3.200 - 1.765 = 1.854 + 957 = 33 Χ 48 =
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Διαβάσαμε κείμενα για τους αγίους της τάξης μας.
ΕΧΟΥΜΕ το ίδιο μάθημα.
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 79 -80 στο βιβλίο. Είδαμε εικόνες και κείμενα για τα ζώα του γλυκού νερού.
ΕΧΟΥΜΕ: Το "Αξίζει να διαβάσουμε" στη σελίδα 80
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαβάσαμε και εξηγήσαμε φράσεις με το νερό.
ΕΧΟΥΜΕ: Όσοι δεν έγραψαν τι σημαίνει για αυτούς νερό να το γράψουν.
Βρίσκουμε παραμύθια και κείμενα όπου το νερό έχει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του παραμυθιού.
Γράφουμε το παραμύθι με λίγα λόγια.
Όποιος θέλει μπορεί να γράψει για την επίσκεψη στο ΚΠΕ Νάουσας.
Ένας ιστοτόπος όπου οι μαθητές θα βρίσκουν τη βοήθεια που χρειάζονται και θα ενημερώνονται για θέματα που τους ενδιαφέρουν.
Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΕΤΑΡΤΗ 6 - 2 - 2013
Σήμερα επισκεφτήκαμε το ΚΠΕ Νάουσας και παρακολουθήσαμε το ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Αράπιτσα το ποτάμι μας" και μάθαμε για το νερό ακι για τα φυτά της περιοχής.
Αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης θα ασχοληθούμε με το νερό. Θα πρέπει να έχουμε μαζί μας τα κείμενα που έχουμε ετοιμάσει για το νερό.
Αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης θα ασχοληθούμε με το νερό. Θα πρέπει να έχουμε μαζί μας τα κείμενα που έχουμε ετοιμάσει για το νερό.
Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013
ΔΕΛΦΙΝΙΑ: Παιχνίδι στα κύματα
Γιατί αγαπάμε τα δελφίνια; Όχι μόνο γιατί είναι όμορφα, χαριτωμένα και έξυπνα, αλλά και γιατί μαζί με τον άνθρωπο μοιράζονται μια ιδιότητα που είναι πολύ σπάνια στο ζωικό βασίλειο: το παιχνίδι. Τα δελφινάκια ξέρουν να παίζουν, γι' αυτό και κατέχουν ξεχωριστή θέση στην τέχνη, τη μυθολογία και τις παραδόσεις του λαού μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΤΡΙΤΗ 5 - 2 - 2013
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 39 - 40 και τις εργασίες 1,2,7 στις σελίδες 40 και 42
Κάναμε παραδείγματα για το σχηματισμός της προστακτικής των ρημάτων.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση το μάθημα.
Οθογραφία την εργασία 7 στη σελίδα 42
Την εργασία 1 στη σελίδα; 13 στο Τετράδιο εργασιών
Και ζωγραφίζουμε το κουζινοξωτικό στη σελίδα 39 στο βιβλίο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 2,3 στο βιβλίο.
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω κάθετα τις πράξεις και από μια δοκιμή για κάθε πράξη.
2.900 - 543 = 34 Χ 35 = 236 Χ 9 =
1.298 + 456 =
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 78 μέσα από εικόνες και κείμενα (στον υπολογιστή)
ΕΧΟΥΜΕ: Αξίζει να διαβάσουμε στη σελίδα 78
Αύριο θα πάμε επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Νάουσα.
Κάναμε παραδείγματα για το σχηματισμός της προστακτικής των ρημάτων.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση το μάθημα.
Οθογραφία την εργασία 7 στη σελίδα 42
Την εργασία 1 στη σελίδα; 13 στο Τετράδιο εργασιών
Και ζωγραφίζουμε το κουζινοξωτικό στη σελίδα 39 στο βιβλίο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες 2,3 στο βιβλίο.
ΕΧΟΥΜΕ: Κάνω κάθετα τις πράξεις και από μια δοκιμή για κάθε πράξη.
2.900 - 543 = 34 Χ 35 = 236 Χ 9 =
1.298 + 456 =
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 78 μέσα από εικόνες και κείμενα (στον υπολογιστή)
ΕΧΟΥΜΕ: Αξίζει να διαβάσουμε στη σελίδα 78
Αύριο θα πάμε επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Νάουσα.
Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
Επιτέλους ξημέρωσε Παρασκευή!
Ξύπνησα με πολλή όρεξη. Ντύθηκα, έφαγα πρωινό και ξεκίνησα για το σχολείο. Μόλις έφτασα στο σχολείο μας περίμενε το λεωφορείο. Μπήκαμε μέσα και ξεκινήσαμε για να πάμε στο μουσείο της Κοζάνης. Μου φάνηκε πολύ μικρή η διαδρομή. Φτάσαμε πολύ νωρίς.
Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013
Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ : ΕΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟ ΠΟΥΛΙ
της Άλκης Γουλιμή
Η κουκουβάγια, είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και ωφέλιμα πουλιά για τον αγρότη, γιατί τρώει τα βλαβερά έντομα και σκουλήκια και προστατεύει τη γη που καλλιεργεί ο άνθρωπος με τόσο μόχθο και φροντίδα.
Αλλά προπάντων, το ωφέλιμο τούτο πουλί, τρώει και τα τρωκτικά, όπως ποντίκια και αρουραίους, «Γευματίζει» και με φίδια, ακόμα και με φαρμακερά, όπως τις οχιές που
Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013
ΜΑΘΗΜΑΤΑ:ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 - 2 - 2013
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε την εργασία 3 στη σελίδα 38 του βιβλίου και την εργασία 1 στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών. Κάναμε τη γραμματική του μαθήματος στις σελίδες 36 - 37
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία την ίδια.
Την εργασία 2 στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών.
Κλίνω την πρόταση στον στιγμιαίο και εξακολουθητικό μέλλοντα.
Ποτίζω τα λουλούδια.
Διαβάζουμε τη γραμματική του μαθήματος (ό,τι έχουμε γράψει)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γιατί έλειπαν αρκετοί μαθητές κάναμε επαναληπτικές εργασίες στον πίνακα (τελειώσαμε όλες τις εργασίες του φυλλαδίου).
ΕΧΟΥΜΕ: Διαβάζουμε την προπαίδεια.
Κάνω τις πράξεις κάθετα και από μια δοκιμή για κάθε πράξη:
301 Χ 8 = 19 Χ 53 =
1.856 + 876 = 3.200 - 1.765 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 76 - 77 και τις εργασίες στη σελίδα 30 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 76
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 77 του βιβλίου.
Είδαμε πώς πιάνει ο αετός το θήραμά του.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε μερικά ζώα της θάλασσας.
Φέρνω εικόνες με ζώα που ζουν στη θάλασσα (μέσα - κοντά στο νερό)
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία την ίδια.
Την εργασία 2 στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών.
Κλίνω την πρόταση στον στιγμιαίο και εξακολουθητικό μέλλοντα.
Ποτίζω τα λουλούδια.
Διαβάζουμε τη γραμματική του μαθήματος (ό,τι έχουμε γράψει)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γιατί έλειπαν αρκετοί μαθητές κάναμε επαναληπτικές εργασίες στον πίνακα (τελειώσαμε όλες τις εργασίες του φυλλαδίου).
ΕΧΟΥΜΕ: Διαβάζουμε την προπαίδεια.
Κάνω τις πράξεις κάθετα και από μια δοκιμή για κάθε πράξη:
301 Χ 8 = 19 Χ 53 =
1.856 + 876 = 3.200 - 1.765 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 76 - 77 και τις εργασίες στη σελίδα 30 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στη σελίδα 76
ΜΕΛΕΤΗ: Κάναμε το μάθημα στη σελίδα 77 του βιβλίου.
Είδαμε πώς πιάνει ο αετός το θήραμά του.
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξέρουμε μερικά ζώα της θάλασσας.
Φέρνω εικόνες με ζώα που ζουν στη θάλασσα (μέσα - κοντά στο νερό)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)