Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Η ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ

Μόλις πήγα να γράψω Αρχιχρονιά και Αρχιμηνιά
Που αρχίζουν από ΑΛΦΑ
Πίσω από ένα ΒΗΤΑ ξεπρόβαλε ο Άι Βασίλης
με μια βασιλόπιτα και μια Αλφαβήτα.
Έβγαλε από το σάκο του ένα ΓΑΜΑ για να δώσω στο Γενάρη
και μου ‘δωσε και μένα ένα ΔΕΛΤΑ για τα Δώρα τα δικά μου.

Με το ΕΨΙΛΟΝ μου ευχήθηκε Ευτυχία
και το ΖΗΤΑ μ’ έκανε να νιώσω ζεστασιά.
Από το ΗΤΑ που κρατούσε φανερώθηκε ένας Ήλιος που μου ‘πε:
Πάρε ένα ΒΗΤΑ να σου δίνει ΘΑΡΡΟΣ όλη τη χρονιά.
Στο μεταξύ ένα ΓΙΩΤΑ κρατούσε το Ίσο
ενώ ένα ΚΑΠΑ μου έλεγε τα κάλαντα.

Μ’ ένα ΛΑΜΔΑ, ο Άι Βασίλης Λαμποκόπησε το σπίτι
κι από ένα ΜΙ έβγαλε Μελωδίες γιορταστικές.
Το ΝΙ έξω σχημάτιζε Νιφάδες από χιόνι
την ώρα που το ΞΙ ξημέρωνε την πλάση.
Το ΟΜΙΚΡΟΝ τρεχάτο, σχημάτισε μια Ορχήστρα
για να τραγουδήσει την Πρωτοχρονιά, που αρχίζει από ΠΙ.


ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΕΛΛΑ

Κι όση ώρα το ΡΟ Ρόδιζε το φαΐ στο φούρνο
το ΣΙΓΜΑ Σκάλιζε τη φωτιά
παίζοντας με ένα ΤΑΦ στο Τζάκι.

Κι ενώ ένα ΥΨΙΛΟΝ μου Υποσχόταν
να βρω στην πίτα το Φλουρί που αρχίζει από ΦΙ,
ένα ΧΙ μου έφτιαξε Χιονάνθρωπο στην αυλή μου.
Παρόλοο που το ΨΙ έφερνε Ψύχρα,
εγώ άρπαξα ένα ΩΜΕΓΑ για να γράψω τη λέξη Ωραία.

Αχ, ναι, είναι Ωραία η Πρωτοχρονιά μέσα στο ζεστό το σπιτικό μας.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΕΛΛΑ
Με πολλές ευχές για μια Καλή Χρονιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: