Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ "ΓΛΩΣΣΑ"

ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ
Ένα καλοκαιριάτικο πρωινό οι γονείς μου αποφάσισαν να προτείνουν σε πολλούς συγγενείς μας να πάμε σε ένα λιβάδι στο χωριό μου να ψήσουμε .Άρχισαν τα τηλέφωνα. Όλοι δέχτηκαν. Μπήκαμε στα αυτοκίνητα μας με τα πράγματα για να φύγουμε. Μόλις φτάσαμε διαλέξαμε το μέρος στο οποίο θα στήναμε τα τραπέζια και τα στήσαμε. Οι γυναίκες έβαζαν τα τραπεζομάντιλα, οι άντρες έψηναν τα κρέατα και όλα τα  παιδιά πήγαμε σ’ ένα γηπεδάκι και αρχίσαμε να παίζουμε.
Μετά από λίγο η μαμά μου μας φώναξε για να φάμε. Καθίσαμε στα τραπέζια. Τότε αρχίσαμε να μιλάμε. Κανείς δεν έβαζε γλώσσα μέσα του. Όλοι μιλούσαν και γέλαγαν. Ήταν τέλεια.
ΛΑΖΑΡΟΣ

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΖΕ ΜΕΛΙ.
Μια μέρα στο σχολείο μου το πρωί την ώρα της προσευχής, είδα ένα καινούριο παιδί στη γραμμή της τάξης μου. Νόμιζα ότι έκανε λάθος και ήρθε σε λάθος γραμμή. Αλλά μόλις μπήκα στην τάξη ο κύριος μου είπε πως ήταν ένας καινούριος μαθητής. Όταν πέρασαν μερικές μέρες και τον γνωρίσαμε καλύτερα λέγαμε ότι η γλώσσα του έσταζε μέλι.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΤ.

ΛΥΘΗΚΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε μια πολύ πλούσια οικογένεια που είχε ένα γιο που δεν μπορούσε να μιλήσει. Τον πήγαν στους καλύτερους γιατρούς, αλλά δεν βρήκαν τίποτα. Ταξίδεψαν μαζί του σ’ όλον τον κόσμο, μήπως δει κάτι που τον ταράξει και μιλήσει , αλλά μάταια.
Μια μέρα το παλικάρι καθόταν στον κήπο, όταν πλησίασε στο φράχτη μια όμορφη κοπέλα με πολύ φτωχικά ρούχα. Του ζήτησε δουλειά και το παλικάρι μαγεύτηκε. Την πλησίασε και ξαφνικά λύθηκε η γλώσσα του κι άρχισε να μιλά.
Οι γονείς του τρελοί από ευτυχία κράτησαν κοντά τους την κοπέλα και την πάντρεψαν με το γιο τους. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ

ΛΥΘΗΚΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ
Την Καθαρή Δευτέρα μας είχε καλεσμένους στο σπίτι της η γιαγια μου. Φάγαμε κι ήπιαμε μαζί με όλη την οικογένεια. Μετά από λίγο του μπαμπά μου του λύθηκε η γλώσσα κι άρχισε να μας λέει πολλά αστεία. Περάσαμε πολύ ωραία και γελάσαμε πολύ.
ΕΥΓΕΝΙΟΣ

ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ
Η οικογένεια του Κωστή κάλεσε όλους τους συγγενείς για να τους κάνει το τραπέζι. Ο Κωστής είχε ένα ελάττωμα, μιλούσε συνέχεια. Τη μέρα που ήταν το τραπέζι ο Κωστής δεν έβαλε  γλώσσα μέσα του. Έτσι κάνεις από τους συγγενείς δεν μπόρεσε να μιλήσει με αποτέλεσμα όλοι οι συγγενείς να φύγουν με πονοκέφαλο.
ΒΙΚΥ

ΛΥΘΗΚΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ
Μια φορά  πήγα στο σπίτι της θείας μου. Εκεί ήταν και τα ξαδέρφιά μου. Η  μικρή μου  ξαδέρφη,  η Αναστασία, δε μιλούσε καθόλου. Όταν είδε το μικρό μου σκυλάκι, χάρηκε τόσο πολύ που λύθηκε η γλώσσα της.
ΘΑΛΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: